Yoncakurnaz Kızlar 32+2 günlük hamileyim sag böbregimde bi agrı var doktora gittim böbrekte büyüme çıktı hamilelikte böyle bişeyle karşılaşan var mı gebelikten olabilir mi 😔 idrar yollarımda da enfeksiyon var çok agrılarım oluyo 😢