Kbra7777 36+ 3 haftalık hamileyim Bebeğin kalp atışları yüksek çıktı doktor yarın tekrar gel nst çekilelim dedi başına böyle bir şey gelen var mı yarın da yüksek çıkar mı acaba her şey normaldi aslında
Deletedmom199 Kbra7777 36+5 deyim 2 gün önce gittim aynı şekilde yüksek çıktı yarın yine gel dedi gittim tekrar nst cekildi bi sorun cıkmadı canm doktor korkuttuguyla kaldı