Usluglhn Araz devit-3 kullaniyorum gunde 10 damla eksikliginize gore dr yaziyor kullanacaginiz damlayi.
Araz 28 haftalık hamileyim ben elevit kullaniram yalnızca doktorum hiç bir wey yazmiyo bu gün d vitamini testi yapdirdim 12% cikdi bebeğe zarar yaparmi deye çok korkuyorum
Zuhraa Bende devit-3 kullaniyorum canim oral damla yağ. Ayriyetten omega3 vitamin kullanıyorum. Bir sürü vitamin var içinde.