Merhaba hanımlar
gece sürekli tuvalete kalktım 8-9 kere en sonunda anladım birşeylerin yolunda gitmediğini.. sabah 6.30 da uyudum 11 de kalktım. Doktorumu aradım hemen gel dedi bir gittim ve üzücü haber suyum azalmış. Kapsamlı bir hastaneye git bence özelde kaç gün kalacagın belli olmaz dedi ve zeynep kamile yatmak zorunda kaldım. Bugün yatışım yapıldı. Ne kadar yatarım bilmiyorum ayrıca enfeksiyonda çıktı. Nolur dua edin yavrumu sağ salim kucağıma alayım. Daha çook erken. Sancım veya açılma da yok.