Sevgice26 Hanımlar konya anıt hastanesinde serkaj olmayı düşünüyorum sibel hanıma gidicem nasıl bi doktor giden varmı yorumlarda azarlayan bi doktor olduğu yazıyor ama giden tanıdığım çok iyi dedi kararsız kaldım