Aysessss Kızlarrrr çok dikkat ediyorum yediğime içtiğime ama canım aşırı derecede çiğ köfte çekiyor, etsiz tabi, yememin bi sakımcası var mı ya?
hunilimom Aysessss etsiz güvendiğin yerden yiyebilirisn ben hamileliğim boyunca hergün yedim nerdeyse
Aysessss Peri_ss03 sen git bi yuzunu yika, beslenme postunun icinde, yaninda da yemek icerir ifadesi yer aliyorsa aciliyetin onemini tahlil edemiyor musun? Aciliyeti seni tatmin etmediyse hadi cnm !!!!!!!!
Filizzz66 Aysessss valla ben evde yapılmış etlisinden bile yedim canım çektiği zaman çok şükür bi sıkıntı olmadı şimdilik
Peri_ss03 Aysessss sen ne sacmaliyon acaba 😂 laf salatası anca ha onu ye iyi gelir sindirimi iyi olur
cte211 Aysessss bana da doktorum arada çok canın çekerse etsiz ye demişti ama bende yediğimde inanılmaz mide yanması yaptı 🤦♀️
_mrv Aysessss ben de çiğköfte aşermiştim miğde rahatsızlığın varsa miğde yanması yanması yapıyor onun haricinde bi sakıncası yok 🙃 ay hatırlayınca gene canım istedi 🙈 millet çilek, erik aşerir ben çiğköfte 🤦🏻♀️
Peri_ss03 Aysessss ayy ergence konuşmalar çocuk gibi neyse ugrasamicam cidden . iyi çiğköfte yemeler bbbaabbaayy tatlım