Zlmdnccc Kızlar mrb 27 haftalık hamileyim. Saglık ocagı vegaferon verdi ama üstüne yazmamıslar. Ne kadar icilecegini. Netten baktım icindekilerden baktım günde 2 tane tok yazıyo. Hap olandan kullananlar varsa nasıl kullandı yazabilir mi?
Tugce_Ulu Zlmdnccc Bana da sağlık ocağı verdi eczaneye sordum nasıl içildiğini günde 1 defa tok karnına iç dediler ben de öyle yapıyorum. 🌺
s100516 Zlmdnccc sabah aç karnına iç demişti ama guatır ilacım olduğu için akşam aç karnına iç dedi. Mideye dokunuyorsa akşam yemekten yarım saat sonra iç demişti bazı insanlara aç mideye dokunabiliyormuş o yüzden
Buse91 Zlmdnccc benim doktorum günde 1 tane aç karnına demişti. Ama beni inanılmaz kabız yaptı çok kötü olunca bırakmak zorunda kaldım. Sidefer önerdi doktorum onu denicem bide bakalım
juliet Zlmdnccc günde 1 tane aç demişlerdi bana ama aç içmekte zorlanırsan kahvaltıdan sonra alabilirsinde demişlerdi
Babyistan Zlmdnccc gunde 1 tok dediler bana.ben gece yatmadan once iciyorum ki bulanti yada iştah acilmasi yasamamak icin.
Zlmdnccc Aç karnına içiyim o zaman sabah bende. Tesekkür ederim önerileriniz için😊 Herkese neye göre farklı söyleniyo onuda anlayamadım ama