Gzmmhmmd gittiğiniz hastane sgk ile anlaşmalı bir hastanemi bazı hastanelerin anlaşması yok.şayet varsa devletin bana sağladığı sanalık sigortasından yararlanmak istiyoruö dersiniz.ama tabi pek özellelerin işlerine gelmiyor böyle şeyler o yüzden rendevu alırken sorun.eczaneye gelince şayet size doktor devletin destek verdiği ilacı yazmadıysa zaten pahalıya alırsınız.bende özele gidiyordum sgk lı olmama ramen doktor multivitamini devletin karşılamadığı bir ilaç yazdığı için 80 tl ye alıyordum.ama sonra decavit kullanmaya başladım sağlık ocağı bedava veriyor.