Bugün çatı muayenesi olduk hiç öyle abarttıkları gibi değil küçük bi acı oluyor oda kendini kasarsan sonra hemen geçiyor aklıma takılan doktor kanaman olursa korkma dedi kanaması olan varmı bende şuan bişey YÖK bide 1 cm açılman var dedi ama ben hiç bişey hissetmiyorum haftaya normal kontrole çağırdı yine