Arkadaşlar gaziosmanpaşa medicalparka gidenler veya orda doğum yapanlar varmı en iyi hangi doktor sizce memnunmusunuz doğumda nasıl muamele oluyor genelde medicalparklar iyi diye biliyorum ama benim doktorum ben sormadan ekstra bir bilgi vermiyor genel olarak iyi diyor yada mesaj atsam soru sorsam kısa cevaplar veriyor değiştirsem mi bilemedim tatlı bir kadın ama kararsız kaldım