Kızlar 32.haftadan beri adet tipi Sancılarım var. İlk nst 35.haftada olmuştu ve yine adet tarzı sancı hissederken nst de 80 sancı gözükmüştü. Doktorum nst kağıdıma bakıp minik bir sancı var demişti.
O tarz Sancılarım devam ediyor hala ama dün nst ye girdim kağıtta 100 ü bulan dalgalar vardı doktorum sancın hiç yok dedi 🙄
O an bunlar sancı sayılmıyor mu diye sormak maalesef aklıma gelmedi Bi daha gittiğimde sorucam.
Dün akşamdan beri de karnım taş gibi kasılmaya başladı ama ağrı filan hiç hissetmiyorum öyle olduğunda.
Yani kısacası ben bu sancı işinden bişey ANLAMADIM 😅
sizde durumlar nasıl sancılar belirtiler ne durumdasınız 🤗