24+4 günlük ikizlere hamileyim. Hemoglam testinde ts4 hormonu yani troidim 0,55 çıktı. Doktor endokrin doktoruna gitmem gerektiğini söyledi. Geç mi kaldım test yaptırmakta bilmiyorum. Bir şey olur mu bebeklere? Başından geçmiş annelerin tavsiyelerine ihtiyacım var.