Slm hanimlar bn 39.2 gunluk hamileyim ilk dogumum ozelde olmustu buda dewlette olack normal dogum gozukuyo ama dewlet hastaneler hakkinda pek bi bilgim yok normal dogum esnasindan nasil bi muameleyle karsilastiniz her hastane bir degil ama insan merak ediyo tabi 😊