Benim de ikinci gebeliğim ama bende ilkini çok bilinçsiz geçirmişim diyorum 🙈 ozaman suyum gelmişti çok rahat anladım şimdi doktor kasılmaların olursa gel dedi ben kasılma nasıl bilmiyorum 😂 Ama araştırğım kadarıyla kasılma, su gelmesi ve nişan gelmesi bu üçü doğum başlangıcı. Öncesinde de ishal ve kusma olabiliyormuş vücut kendini doğuma hazırlıyor diyorlar