Reyham_1993 Merhaba kızlar 40+3oldum bır kac gun once yıne post acmıstım benım gıbı olanlar var mı acaba olupta kacıncı haftada doğurdunuz
Esen80 Reyham_1993 bende 22 haftalık hamileyim valla bende bir an önce doğurmak istiyorum senin istemen çok normal 😁😁😁 sabırsızlanıyorum kucağıma almak için ama zaman hiç geçmiyor 😔
mervella Reyham_1993 ben de 36+2 deyim insan 40 tan sonra stres yapıyor heralde 🙄 Allah hayırlı ve kolay doğumlar nasib etsin hepimize
Reyham_1993 Kuzey88 doktor ne dıyor pekı kacıncı haftaya kadar bekleteceklermıs.son gunler hıc gecmıyor agırlastım ıyıce
Reyham_1993 Esen80 zaman cabuk geçiyor ınankı bı bakmıssın son haftalardasın.2 yasında kızım var vok hareketlı daha zor olıyor son gunler .Sizde sag salım kucağınıza alırsınız ınsallah
Reyham_1993 mervella amin inşallah .galıba ben bunda cok stres yaptıgım ıcın doguramıyorum ılk dogumum zor gecmıstı.stres yapmamak daha iyi
Hellotutu Reyham_1993 39 oldum ben de artık gelsin istiyorum :( sonlara dogru stres artıyor ya vaktini gecerse ce sezeryan olmak zorunda kalırsam diyee
Reyham_1993 Hellotutu bence oyle dusunmeyın ıyı dusununce gercekten ıyı dusunceler pozıtıf enerjı ınsanı cekıyor buna ınanıyorum .iyi dusunelım ıyı olsun tez vakıtte kavusuruz ınsallah😊