Kizlar 6 aylik evliyim. Adet duzensizligi yasiyodum 6 ayin icerisinde 2 kere adet gordum. Dün hamile oldugumu ogrendim. Kese vardi ama bebek goremedigini soyledi doktorum. Ilac yazdi 10 gun sonra tekrar gel kalp atislari varmi bakicaz bebek henüz cok kucuk ondan gorunmuyor dedi. Sizce bebegim kac haftaliktir ?