Şimdi kızlar akıl almak istiyorum sizlerden siz olsanız nasıl yapardınz 21 haftanın basında doktora gittim detaylı ultrsn vardı herşey iyi normal çıktı ama doktorumdan memnun kalmadım sorularımı cevaplamadı yani rahatszım biraz hepsine normal diyor geçiyor örnek veriyotum çok hızlı kilo alıyorum bas ağrım oluyor vajinada ağrı kasım ağrısı hepsi normal diyip duruyor şimdi acaba bu hafta bi baska doktra gitsem mi yoksa bi ay sonra mı gitsem gitmekle gitmemek arasında kararsızım yardımcı olurmsunuz kasık ağrılarım hala var şuan 22 haftanın sonuna geldim