inci25 merhaba , benim de ilk üç ay ciddi baş ağrılarım olmuştu . normalde migren veya sinüzitim olmamasına rağmen .. doktorum günde 3 tane içebilirsin parolu demişti ama ben aşırı mecbur kalmadıkça içmedim , mecbur başımı bağlıyordum sürekli . ışık’lar, televizyon kapalıydı hep ve kesinlikle telefona dahi bakamıyordum . çok zor ama geçicek 🌸