Asuman0634 Hanımlar ikinci hamileliğim ilk bebeğim 39 haftada sezeryanla dünyaya geldi şimdiki doktorum 37+5 de gel alalım çocuğu diyor biraz önde gidiyor kilosu sizce be yapmalıyım beklemelimiyim yoksa 37+5 iyimi çok kararsızım