Sedley 16+3 haftalık hamileyim. Gece normalde sağ yada sola yatıyorum omzum ağrıdığı için 5 dakikalık sırt üstü yatiyim dedim o sırada iki kere aralıklı pıt pıt bişey attı bebek mi acaba anlayamadım 🤗🤗 gaz değil gibiydi tekrar olmadığı için çözemedim 🥰🥰
1Anne_ Sedley ya kıskanıyorum bebeğini hisseden anneleri 🤭🙈🙈acaba biz ne zaman hissedicez birbirimizi 6 7 hafta nasıl bekliceem🤷♀️daha cinsiyetini de bilmiyorum 🙄
Fidan3594 Sedley tam vajina üstünde bir yerde olduysa bebektir 💕 karın bölgesinde ise değildir çünkü henüz o kadar büyümemiş oluyor ☺️
Misssimsek Sedley bende aynı haftalarda hissetmeye başladım. Şimdi 20 haftalık olduk maşallah karnimda halay çekiyor sanki. Dün aksam da ilk defa eşim hissetti l. Korktu normal mi bu kadar hareket etmesi diye. Hiperaktif mi olacak anlamadım gitti 😂
Deletedmom137 Sedley ara ara hissedersin canım düzenli olmaz pek 🥰hatta çikolata yiyip sırt üstü dinlenme pozisyonunda uzan bak kıpır kıpır oluyorlar
Sedley Deletedmom137 İlk hamileliğim olduğu için hiç anlayamıyorum bebek mi gaz mı ama dün gece ki hiç gaz gibi değildi tekrar hissetsem belki anlarım diye bekliyorum bakalım ne zaman hissedicem 🤗🤗
Sedley 1Anne_ Bende kıskanırdım zaman geçsede hissetsem derdim 16 haftaya geldik bile çok şükür 🤗 inşallah sizde hissedersiniz sabırlı olun 🤗🤗
Sedley Fidan3594 kasık bölgemdeydi işte gaz olunca midemde biraz üstte hareket oluyor dün gece sol kasığımda hissettim bi kere pıt diye attı anlayamadım elimi koydum tekrar pıt yaptı heyecan yaptım ama emin olamadım 🤗🤗🤗
Misssimsek Sedley gelirsin inşallah. Zaman çok çabuk geçiyor. Biz artık yarıyı geçtik geri geri sayiyoruz💕