Merhaba arkadaşlar 15+5 günlük gebeyim karaciğer enzimlerimde yukseklik çıktı normalde 35 haftadan sonra çıkan bir sorunmus ama bende şimdi çıktı bebekte yada annede ani ölümlere sebep olabiliyormus dahiliye ye yönlendirdi doktor gittim karaciğer ultrasonu çekindim fakat hiç bi sorun çıkmadı 1 ay sonra bidaha bakalım dedi doktor ilaç felan yazmadı kullandığım ilaçları da biraktırdı d vitamini demir B12 vitamini ve folik asit içiyordum onların fazla kullanımından da oluyormuş böyle birşey başına gelen var mı ??? Nasıl bi yol izlediniz?? Yiyeceklerde değişim olmalı mı ??