Kızlar selamlar. Doğum için meryem ana otu kullanmak istiyorum umreden gelmişti bana. 38 haftadayım beebk kanalda ara ara ağrılarım oluyor ama düzene binmedi en son çarşamba günü bir parmak açıklık vardı bugünden duaları okuyup suya koyayım mi yoksa ağrıların sık gelmesini hastaneye yatisimi mi bekleyeyim. Kullananlar nasıl kullandınız kullanacaklar da nasıl kullanmayı planlıyor?