Sevgice26 Seccadmv doğum yapmamıştım ama 32. Haftada nst de sancım çıkmıştı doğum başlıyo die serum ve ilaçlarla durdurdular eğer şüpheniz varsa erkenden gidin derim haftanız iyi ama çok uzun süre küvezde kalabilir