Sebebi ne benimde 27. Haftadan beri var ama 33+1 olduk şükür banada istirahat verdi rahim ağzım kisalmisti bir de progestan iğne ilaç kullandım şimdi ilaç kullanmıyorum açıkçası çok istirahatte edemiyorum gündelik işlerimi yapıyorum onun dışında yürüyüş falan yapmıyorum bir yere gideceğim zaman arabayla gidiyorum hastane kontrolü dışında evden çıkmıyorum vitamin ilaçlarımı da aksatmiyorum