Susam88 Merhaba arkadaşlar çatlak kremi olarak ne kullanıyorsunuz bana tavsiye olarak frei öl diye bir krem önerdiler kullanan var mı aranızda
gamzecansel ben 21+2 haftalığım. henüz hiç çatlak belirtisi vs yok ama ne olur ne olmaz diye mustela nın çatlak öncesi kremini aldım. bazı kızların sonradan aniden oluşuyormuş, ve de genetik ise zaten annemde bol çatlak var. önceden önlemimi alayım dedim.
gamzecansel Susam88 ben 2 gün oldu kullanmaya başlayalı, yani 21+0 ken başladım ama bazı arkadaşlarım 15 de başlamış bazıları daha geç. ama 20 küsür bence ideal. siz kaç haftalıksınız
lamiaaktas Ben çatlağa müsait biriyim. Hamile olduğumu öğrendiğim an bebek yağı kullanmaya başladım. Sonra mustela aldım. Bi süre kullandım. Sonra bio oil aldım. Alerji yaptı. Sonra hindistan cevizi yağı ve lierac aldım. Şu an ikisini kullanıyorum. Lierac Günde en az 2kere sürüyorum. Akşamüstü de hisdistan cevizini kullanıyorum. 31. Haftadayım. Henüz bir çatlagım olmadı ki. Normalde kolay çatlarım. Göbeğimde 3 adet minik çatlak vardı öncesinde. Çok yatkınım. O yüzden gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.
Mucizeye_yolculuk https://www.instagram.com/p/B9Y-JgxBN_Z/?igshid=udyyr7vp1nab bende bunları kullanıyorum kızlar detaylı yazdım resmin altından okuyabilirsiniz 😍🥰🤰🏻😘