Aysetk elifztrk geç mi oldu cevabım bilmiyorum ama adetim gecikti kasıklarımda da çok ağrı var dedim alttan muayene edip kan aldılar
elifztrk Aysetk bende pazartesiye kadin doguma randevu aldim istediğim doktor full doluydu saglik ocagina gidecektim ama sansima bir kisi iptal etti heralde bosluk olustu pazartesiye.. saglik ocagi yerine direk kadin doguma gidecegim
mmylmz elifztrk bende ayrancı hoşderedeyım başkente gıttım. ama evet acilde bakılmıyor betaya. çok fenayım kusuyorum halsızım dedım azcık rol yaptım ama tabı para aldılar ücretsiz değil bılgınız olsun
Beyzaaa28 elifztrk Fatih acilde gebelik testi yaptım pozitif çıktı kan testi istiyorum dedim direkt yaptılar