Ezgi1990 Dsg ya Pazartesiye kadar bekliyeyim diyorum pazartesi günü randevum var zaten doktorda yarın da gebelik testi yapıcam eğer biraz daha koyulaşırsa hemen gidip kan testi veririm Pazartesi’yi beklemem
Sevdiss_17 Kizlarr heycandan suan heryere yazabilirim adetime 5 gun var ovu teti koyu cikti bende dayanamdim gebelik testi yaptim 10 saniye icinde cikti silik cizgi insallah fotoda gorunuyodur https://imgyukle.com/i/n6dXhH
Ezgi1990 Sevdiss_17 canımm yarını bekle yarın da eğer çıkarsa gidip kan ver hayırlısı olsun inşallah bebişin seninledir
Sevdiss_17 Dsg ya hemen cikmasa bu silik cizgiler saatlerce sonra ciktigida oluyodu ama hemen cikris aniyesinde ovu testimde koyu kimyasal falan diyede korkuyorum ama
Sevdiss_17 Ezgi1990 bukadar erken ogrenmekte cok zormus ya yarindami yapiyim gebelik testi yoksa iki gun sonrami yapiyim
Esnakdnz Ezgi1990 benimde silik çıkmıştı moralim bozulup çöpe atmıştım. Sonra belki vardır diye gidip kan tahlili yaptırdım ve vardı😊🤲İnşallah sizinde vardır gebelik hayırlısıyla
Unlukacar Ezgi1990 canım ben reglime 6 gün varken ovulasyon testi ile öğrendim sonra gebelik testi yaptım belli belirsiz çok silikti sonra kan verdim Hamileyim en erken sonucu ovulasyon testi veriyor inşallah hamilesindir 😍
Ezgi1990 Unlukacar şimdi ovülasyon testi yaptım ama orda silik çıktı koyu çıkmadı belki de yoktur 🤷🏻♀️ Yarın da gebelik testi yapıcam koyulaşmışsa vardır bilemicem inşallah vardır ya🤦🏻♀️
Unlukacar Ezgi1990 kaç gün var canım regline benim koyu çıkmıştı ama ondan bi gün önce yaptığımda silikti banada bi kız söylemişti reglim yaklaşınca dene çıkıyor diye çıktı canım inşallah hamilesindir
Ezgi1990 Unlukacar canım geçen ay 10 unda oldum ben regl. AMa çatlatma iğnesinin bugun 12. Günü Yani ne zaman adet olurum bilmiyorum