yusufsedagunerkaya **Merhaba Güzel Anneler Size Veya Bilen Annelere Danışmak İstiyorum İlk Gebeliğim Bugün Kalktığımda Kahverengi Renginde Akıntım oldu Sorun Teşkil Edermi Bunu Yaşayan Anne Yada Bilgisi Olan Var Mi ?**
elmdmr yusufsedagunerkaya canım benimde 2 gündür var saha öncede oldu enfeksiyon dedi bu sefer doktor kırmızıya dönerse sıkıntı dedi kahverengiyi pek önemsemedi kaç haftalıksın
EzgiTK Kırmızıya dönmediği sürece sorun yok demişti doktorum bana. Çok şükür de dönmedi. Birçok arkadaşımda da olmuş. Progestan fitil kullanmaya başladım kesildi.
cansel30 yusufsedagunerkaya bu haftalarda olması normal bol bol ıstirat et.. kırmızıya dönerse sıkıntı doktorum bu şekilde demişti bana da
EzgiTK yusufsedagunerkaya rica ederim canım. Bazı insanlar felaket tellallığı yapıp moralini bozabiliyor. Ama sıkma canını dediğim gibi normal. Hee doktorunu bilgilendir yine de için rahat etsin o ayrı konu.
Sweetmerve Benim iki sefer olmuştu kahverengi akıntım sorun olmadı çok şükür kırmızı olursa o zaman kork dedi doktorum
yusufsedagunerkaya Sweetmerve Valla Sayenizde Biraz Olsun Rahatladım Kizlar Çok teşekkür ederim Gün İçinde Doktora Gidicem 😍🙏