Merhaba sevgili anneler,
Daha önce 16.haftamda yaşamış olduğum bir düşüğüm var. Maalesef yaşadığım yerde iyi hastane ve doktora ulaşamama gbi sıkıntılarım vardı. Adana'ya yeni taşındık ve şu an 5 haftalık hamileyim. Tavsiyelerinizden yararlanmak istiyorum. ADANA Doktor - Hastane - ücretler ile ilgili bilginiz varsa paylaşır mısınız? Şimdiden teşekkürler 🙏