Eminönünde varsa bazı markaların kıyafetleri olabiliyo, e bebekte, jokerde olmayan markaların genelde ama onlarda ucuz olmuyorlar. Hani gezmek, görmek , gitmedim dememek için gidilebilir sadece. Ben de liste yaptım baya kalabalık bi liste hatta. Odası, arabası, çoğu kıyafeti tamam hatta bez ve şampuan da tamam. Bakım setleri, banyo setleri, nevresim birkaç penye battaniye, müslin örtü eksiğimiz var. Emzik, biberon da almadım daha belki indirim olur yine diye bekliyorum. Bir de benim ihtiyaçlarım duruyor henüz. Doğum inşallah temmuzda, bunlarda yetişir herhalde😊 Ayseilker