Susu1303 Kızlar doktorum bana genelde herkese öneriyorum ama kilon normal ailende seker öyküsü yok bebegin kilosuda güzel bir risk görmüyorum yinede aile sağlık merkezinde testlerini yaptır getir bakalım dedi, o an sormak aklıma gelmedi açlık ve tokluk testinden bahsediyor degilmi sizler hangi testleri yaptırdınız?
Lovebaby123 Susu1303 aynı şekilde bize de öyle söyledi benim 2. Olduğu için ilkinde yaptırdın mı dedi evet dedim çıkmadı ama. Tamam aile de yok kiloda problem yok yapmayabilirsin dedi bi kaç belirti söyledi var mı diye onlar da yoktu. En azından bi tokluk bakalım ozaman dedi. Ben açlık değil tokluk yaptırmıştım yani.
Sinemmdru Susu1303 şekeriniz varsa sağlık ocağında yaptırdığınız açlık ve tokluk ölçümleriniz hiçbirşey ifade etmiyor benimde gayet ölçümlerim normal çıkarken şeker yüklemesinden sonra gebelik şekerimin olduğunu öğrendim ayrıca bu kadar büyütülcek birşeyde yok bir içecek içiyorsunuz bebeğe giden birşey yok o gün akşama kadar o glukozu her türlü idrarınızla atıyorsunuz. Benimde bebeğimin gelişiminde bir sıkıntı yok ama diyetle devam ediyorum mesela aksatmadan yaptırın haftanız geçmeden şu canan karataycı doktorlarıda cidden anlamıyorum ne akla hizmet basit bir şekilde yaptırma diyorlar çok garip. Ben 3 doktora danıştım yaptırmadan önce üçüde hep yaptırma yanlısıydı aksine yaptırmamanın bebeğe daha çok zararı olduğunu söyledi. Sizde aksatmayın.
Ebrar18 Susu1303 canım doktorum tıpa tıp aynı cümleleri bana da söyledi . Burda herkes doktor ne dediyse onu yapın düşüncesinde . Bende doktorum risk görmediği için yaptırmıycam . Diğer doktorlar kendi hastalarından yaptırmalarını istemiş olabilir . Onlar onların doktoru . Sen doktorunu dinle yaptırmana gerek yok . İçini ferah tut .
Susu1303 Lovebaby123 bende diyorum böyle bisi olabilir mi, kesinlikle yaptırmalısınız diyecek falan sanıyordum zaten yaptırma taraftarı degildim iyi oldu gerekirse ben bütün testleri yeniden yaptırayım asm de 😊
Lovebaby123 Susu1303 yani öykünüz de yoksa şeker rahatsızlığı ve en önemli iki üç belirtilerin i yaşamıyorsanız sıkıntı olmayabiliyor. Kendi isteğiniz doğrultusunda zaten bu test .🤩
Susu1303 Sinemmdru sagol canım dusunce ve fikirlerin icin bakalim bi saglik ocagina gideyim yaptirayim testlerimi 🙏🏻
Zeyk Sinemmdru Doktor ne acayipmis değil mi l? zayıflığına bakmış oysaki şeker kilolu insan hastalığı değil kiii 5 yaşında çocukta bile çıkabiliyor artık. Bir de şeker öyküsü yok aliende demis? Peki ya gebelik şekeri ve gizli şeker? Doktorun doktorluguna mı üzüleyim. Hala şeker yüklemesin ne için yapıldığını hala bilmeyenlere mi anlamadım 😔
Susu1303 Ebrar18 Aynen öyle canım yaptirmicam ancak benden istedigi testleri yaptiricam tokluk açlık testleri, sadece bunun yaninda baska bisi istendi mi onu merak ettim 🤗
Beyza78 Ebrar18 banada doktorum bir sıkıntı görmedi yaptırmadım 34. Haftaya gireceğim herşey normal seyrinde telaşlanmayın bence
AyseeBusraa Benim doktorum da açlık tokluk ölçümüyle, aldığım kilo ve bebeğin haftasına göre kilosu ortalamaya uyduğu için, ailede de şeker hastalığı yok, şeker yüklemesi istememişti
Susu1303 AyseeBusraa aynı sekilde soyledi canım peki yinede aile saglik merkezinden herhangi bir test istedimi
AyseeBusraa Susu1303 yok canım yaptırdın mı dedi, doktorum istemedi böyle böyle açlık tokluğum dedim tamam dedi
Susu1303 Zeyk bende su her yoruma atarlı giris yapanları anlayamıyorum bir türlü seker yüklenmesinin gayette ne icin yapıldığını biliyorum ancak ben bunu gerekli görmüyorum. Benim açtığım post şeker yüklemesi olmalımı gereklimi diyr açılmadı okuyup bana sordugum sey ile ilgili bilgi veya tecrubenizi soylerseniz sevinirim 🙏🏻🤗
Sinemmdru Zeyk yok anlamaz böyleleri canım bebeklerini riske attıklarının farkında değiller çok tuhaf cidden ne kadar anlatırsan anlat valla
esssraaaa Zeyk doğru söylemişsiniz fakat kiloya bakilmasinin sebebi kilolu olanın şekeri yüksek demek değil. aksine gebelik şekeri anne ve bebekte aşırı kilo alımına neden oluyor. o yüzden kiloya bakılıyor.
AyseeBusraa Susu1303 bebek iri gidiyorsa şeker yüklemesinde şüphelenir. 35+4 üm bebek erkek olduğu halde ortalamanın tam ortasında şükür alt ve üst sınırda değil, öyle bir durum olduğunda doktor zaten sana diyet vs söyleyebilir, doktorun bilir doğrusunu
Zeyk Susu1303 neden atar yapayım ki? Beni ilgilendiren birşey yok sen bir post açmışsın ben doktorunun söylediklerini bir kadın doğumcuya yakistiramadim. Senin hayatın senin hamileliğin senin bebegin yaptır veya yaptırma bu benim haddime değil zaten. Benim yorumum yukarda cevap yazdığım arkadaşıma