Kizlar benim başından beri düşük riskim var şimdi erken doğum sanırım çünkü bir aydır doktora gidemiyorum bu yüzden durumum nasıl bilmiyorum çok fena ağrılarım var bebek hareketleri gayet iyi hissediyorum 26 haftalığım vajinam da çok acı var yanıyor ağrı olduğunda popoya kadar vajina dahil çok kasılma ağrı yapıyor ayağa kalkamıyorum oturamiuorum çoğu zaman iki çocuğum var onları bırakamıyorum doktora gidemedim ne zaman giderim bilmiyorum bilginiz varmı bu ağrılar konusunda