Embiyeesen Merhaba güzel anneler 26+6 haftalık hamileyim 2 3 gündür bebegimin hareketlerini hissetmiyorum hiç bu durumu yaşayan oldu mu endişeleniyorum 😞
Edahmet29 Embiyeesen bende de oluyor birgün çok hareket ediyor bir gün etmiyor belki sizdede öyledir kötü düşünmeyin hemen 😊🥰
arslanmerve57 Embiyeesen hiç hissetmiyorsanız sağlık ocağına gidip kalp atışına baktırsaydınız ? Bana oradaki ebe hiç hissetmediğin olursa hiç bekleme hemen gel dedi
Fidan3594 Embiyeesen bende öyle oluyordum bi gün kıpır kıpır bi gün hareket yok. Şüphe olmasın sağlık ocağına gidin isterseniz
Ktprk Embiyeesen 1 gün neysede 2 3 gün nasıl bekleyebildin anlamıyorum Allahım korusun git bi muayne ol bence
Kvlkgzmerhn Ya benimkide durdu anliyamadim daha gecen hafta kipir kipirdi hatta burda şerbetli tatli yedim 3 tane dansöz gibi oynuyordu demiştim 3 4 gündür tık yok 🤷♀️
Zehramomm Embiyeesen geçen gün temizlik yaptım yoruldum akşama kadar hiç hareket olmadı 2 gündür azdı zaten hareketleri o gece doktora gittim yattım nst de aşırı hareketlendi bebeğini dinle o haftalarda arada oluyor bi kaç saat yat hala hareket etmediyae o zaman endişelen