Tecrübeli anneler sizlere bir sorum olucaktı. 6 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim ama hamileliğe dair fazla belirtim yok sadece bi mide sorunum var sabahları ama onun dışında bel ve karın ağrım yok sizce bebek yerleşmemiş olabilir mi ve gögüslerimde hiç sızlamıyo😔😔😔😔