sinemayyildiz Kızlar merhaba 3gun önce doktora gittiğimde de plesenta biraz aşağıda dedi yukarı çıkar ama dedi sizde de bu durum oldu mu 12haftaligiz çalışıyorum birde bazen karnım ağrıyor sorun olur mu
Tugce_Ulu sinemayyildiz Ben de 14 haftalıkken başka bir doktora gitmem gerekti o doktor bana plasentan önde doktoruna gittiğinde söyle bir baksın falan demişti. Doktoruma gittiğimde sen hangi doktora gittin plasenta zaten önde olur ayın ilerledikçe yukarı çıkar seni korkutmasına gerek yok dedi.
esrabusra92 sinemayyildiz merhaba benimde aynı durumum vardı ama ağrım çok oluyordu ağrımın ve kasılmamın fazla olması düşük tehlikesi oluşturacağı için iğne ve fitil vermişti doktorum. Ağır kaldırmayın dinlenin 28. Haftaya kadar yukarı çıkar inşallah
Tugce_Ulu sinemayyildiz Ağrı için doktorunuza danışın ama plasenta için endişe etmeyin umarım sağlıklı bir hamileliğiniz olur. 😇🌺
sinemayyildiz esrabusra92 çok teşekkür ederim akşam bir tane progesteron 100 mg fitil alıyorum bende inşallah duanizi eksik etmeyin