Sevdiss_17 Kizlar yardimci olursaniz cok sevirim ovulasyon testim bitmsiti internetten laboquick marka ovulasyon testi aldim simdi geldi hemen denemk istedim adetime 5 gun var ben ebru ablamin testlerimi kullaniyordum bunun hakkimda bilgim yok t cigzisi c kadar koyu degil ama koyu bu testlerde normalmi boyle cikmasihttps://imgyukle.com/i/n6MitS
Zehra333 Sevdiss_17 canım senin adete 5 kala ovülasyon koyuymuş ve sanırım hamilesin benimde yumurtlamadan sonra çatlama oldu hala testlerim koyu devam ediyor adetime 6 gün kaldı . Bulantı ve göğüs sızlaması var ama bilemedim yumurtlamadan önce çok silikti ama hala silikleşmedi
Af_dmr Bus_ak18 canm senin instgramin var mı ovulasyonda ilgili bir resim atsam yardımcı olabilir misin burdan ne yaptıysam beceremedim yüklemek için ya.
Nuriay Bus_ak18 canim şimdi benim yumurtlama 17 18 ci gun oldu 2 gun surdu yani 19 cu gun catladı 20 ci gun tekrar bi test yaptım boyle cikti acaba 2 ci yumurtlama ola bilirmi dedik kizlarla saat 2 3 gibi tekrar yapicam bu gun 21 ci gun bakalim ayni koyuluktami yine işte boyle bak Bunlarda yumurtlama olan gunlerim Budaa çatlama Ama 20 ci gun yani dun tekrar yaptigimda koyu baya işte yukarda 20 ci gun
Bus_ak18 Af_dmr googleye imgyukle.com yaz çıkan sayfaya tıkla fotonu seç yükle alt tarafta copy yazan yerden linki kopyala buraya yoruma yapıştır canm
Sevdiss_17 Bus_ak18 kuzum bu testin dahami koyu cikmasi lazim gebelik icin yoksa adete yakin normalmi icimde bi his var ama
Sevdiss_17 Kizlar adetime 5 gun var yumurtlamadan 11 gun gecti gunlerdir koyulasiyodu ebru ablanim testeleri bugun bu marka geldi bende yaptim anlam veremedom gebelikmi yoksa hepmi bpyle cikar bu testler
Bus_ak18 Sevdiss_17 o gebenin günlüğü testi daha hassas diyolar canım onda gebelik varsa git gide koyulaşır. Bende ocak ayındaki attıgım testte silikleşti tekrar koyulaştı ve gebeliğimi ovulasyon testiyle öğrendim koyulaşmaya devam ederse gebelik var demektir
SilaTR Sevdiss_17 canım bisey sorcam hala oralardaysan 😊 sen testi yumurtlamadan 11 gun sonra yapmışsın çatlamadan 11 gün sonra mi oluyor pikten sonra mi acaba benim çatlamadan sonra 9. Günüm yapsam çıkar mı 🤔
Bus_ak18 Sevdiss_17 canım benim adete 2 yada 3 gün kala testimi atayım bak. Seninki biraz daha silik gibi ama 5 gün var diyosun iniallah vardır
Sevdiss_17 Af_dmr evet ayin 24 u ile 25 yum gunumdu sadece 24 degerlendirdim esim cok yordgun oldgu icin gece hep uyuya kaldi catlama gunundede sehit haberleri geldgi icin hic yaoasim gelemdi yani sadece 24 u degerlendirdik
Sevdiss_17 Bus_ak18 evet iliskiden 6 gun sonra normalde t cok silik cikardi hep yumdan sonra adete kadar ama koyualsmaya basladi hatta foto attim burayada buda boyle cikti heycanlansam mi acaba
Bus_ak18 Sevdiss_17 bende heyecan yapmadan önce bikaç gün daha bekle canım. Adete 2 gün kala tekrar yap testi koyulaşır zaten benimkine bak
Sevdiss_17 Evet senin cok daha koyu neyse ben fazla kaptirmiyim kendimi siliklesebilir belki gebelik testi var yapmaya korkuyorum
Bus_ak18 Sevdiss_17 gebelik testi yapıp kendini sıkıntıya sokma. Benim bunu yaptığımda yumurtlama günü dahil 14 yada 15. Gündü sen 11 gün diyosun 2 gün daha bekle net çıkar
Sevdiss_17 Bus_ak18 dogru soyluyosun cok haklsiin simdi cikmaz moralim bozulur bide daha erken gervekten ama koyulasmasi beni cok sevindirdi insallah gercekten vardir da oyuzden koyulasiyordur bide kuzum gebelik belortielrin neler benim sadece ara ara goguslerim cok sizliyo uclari ve karnimin tam altinda anlam veremedgim oit pit atma oluyor uykudan bile uyandiriyo o his kasiklarimada igneler batiyo belki pslilojiktir ama akintim yok fazla 3 damla en fazla
Bus_ak18 Sevdiss_17 kuzum 2 gebeliğimde de en belirgin belirtim göğüs ağrımdı. Yumurtlamadan itibaren geçmeden kol altına doğdu göğüs acım vardı. Üstüne yatamıyodum. Adet yaklaştıkca iyice arttı. Akıntım hiç olmadı gebeliği öğrendikten sonra arttı yani. Senin erken daha ona. Bide karın içimde pıt pıt bsy oluyodu kimisi bağırsak hareketi desede o hiss farklı yani. Kasık ağrımda çok nadır iğneleme oluyodu. İnşallah vardır rabbim tüm isteyenelre nasip etsin🤲🏻