Edamurat şimdi gördüm kuzum. Allah acil şifalar versin.. Benimde ilk bebeğimin ensesinde kitle vardı. Hastalığının adı meningoseldi.. Anneye de zararı olduğu için aldırmak zorunda kaldık.. inşallah seninki tedavi olunabilen bi hastalıktır.. ben çok doktor gezdim çok ama sonuç aynıydı. Rabb'im şifalar versin..