Hayırlısıyla alın kucağınıza, çok iyi bir karar bence anksiyete gelişirse sizi de bebeği de zora sokardı. Hayırlısıyla gelsin. Benimdeilk gebeliğim 35 yaşındayım bir de, herkes normal yap diyor ama ben de de anksiyete gelişti korkularım dan nefesim kesiliyor. Nefes darlığı zaten vardı ama asla riske atamam. 33+3 üz biz daha ama hayırlısı olsun hakkımızda.