Kızlar merhaba , 28.02.2020 de güzel kızıma kavuştum. Elinin 2 orta parmağı katlanık ortopediye gösterdik tetik parmak olduğunu operasyonla düzeleceğini söyledi , başına gelen var mı ? Önerebileceği bir doktor , prof. Vs olan yada bu operasyonu yaptıranlar kaç aylıkken yaptırdı.?