Sweetmerve Kızlar doktorumuz erkek gibi dedi ama kesin bişey demedi 13.haftamdayız ama ikili test çok şükür güzel geldi allahım hepimize güzel günler göstersin 🙏😊
Minikus58 Sweetmerve bana da 13+4 de dün erken ama erkek gibi dedi biz herkese söyledik 😁 ama erkek de pek yanılma olmuyor ya belli ediyor kendini :)
Ozgedsz Bende dün gittim 13+2 de kıza benziyor ama sen yinede bişey alma bekle belli olmaz dedi 16. Haftada tekrar gidecem😊 sağlıkla gelsin bebişler 😍
Sweetmerve Ozgedsz inşallah amin 🙏 ayın sonu bi daha gidicez inşallah bu sefer öğreniriz insan merak ediyor ilk gebeliğim 😊
burcu0818 Benimde 13 haftalıkken erkek dedi ama yinede bekle dedi 15 de tekrar gittim erkek olduğunu net öğrendim şuan 20 haftalığız rabbim gönlünüzden geçeni nasip etsin sağlıklı hayırlı evlat 🥰