Selam anne adayları, doktor kız kardeşime bebeğin gelişimi 3 hafta önde suyu fazla, sen şuan 29 haftadasın bu gidişle kilosu 4ü bulur normal doğum olmayabilir dedi. Bizimki de haliyle biraz korktu. Şimdi doktorun tavsiyesiyle yediğine içtiğine dikkat ediyor, bol bol yürümeye çalışıyor. Bebeği önde olup sonra doğuma yakın haftasını yakalayanlar oldu mu ya da doğumlar nasıl oldu? İri bebek denip, normal doğum yapan var mı?