Mom36 sana önerim testi derhal özel bir labaratuvarda ya da özel hastanede tekrarlatmanız. Devlet hastanesinde yapılan testler spermi makineyle sayıyor. Spermler makine tarafından sayılıyor, mikrobiyoloji uzmanı tarafından değil. Böyle olunca da sonuçlar son derece sağlıksız oluyor.