Arslaan_-_68 Merhaba arkadaşlar bel fıtığı olup doğum yapan yada yapacak olan var mı aceba benim üç tane fıtık var belimde doktor bana sezeryan ol diyor biraz korktum normal doğumdan ama normal istiyordum var mı bu konuda yardımcı olabilecek
Esrayldz Arslaan_-_68 Benimde sağda solda 3 fıtığım var bende bekliyorum daha belli değil ama özeldeki doktorum son zamanlar belli olur dedi devletteki sezeryan yaparız riske atamam dedi 3. ayımdan beri ağrılarım var şimdilerde daha zorlanıyorum 😕
Arslaan_-_68 Esrayldz bende korkuyorum ya kolay doğum olmaz da basmak zorunda kalırlar fıtık atarsa diye benim ağrılarım yok daha çok şükür 20. Haftamdayim şimdi ve calisiyorm. Bana da aynısını dediler ama insan sabirsizlaniyor
Damlapilatin Allah korusun felç kalabilirsiniz normal doğum esnasında. Doktoru nuzu dinleyin ısrarcı olmayın normal için
Esrayldz Arslaan_-_68 Bende 30+6 haftamdayım hangisi hayırlısıysa olsun diye dua ediyorum. Gönül normal doğumdan yana ama nasip bakalım.