tugbamehmet Merhaba dünden beri gripten ölüyorum burun akıntısı baş ağrısı boğaz agrısı eşim vicks sürelim boğazına burnuna ayaklarının altına dedi gece sürdüm ama içim hiç rahat değil bi sakıncası olur mu kullanan oldu mu ?
Darkgod tugbamehmet bende ölüyorum grip öksürük den ciğerim çıkıyor vallaha ve çocuk çok az minik minik hareket ediyor üç dört gündür 29+4
Serap0733 tugbamehmet canm ateşin çıkarsa git acile ama cok kotuysen bi git serum vursunlar rahatlarsın
Ececik07 tugbamehmet parol içebilirsin serumunu taktırabilirsin ben günde 2-3 parol +serum aldığımı biliyorum burun akıntısı için ilerlediği zaman doktorum antibiyotik de veriyor. Hamileler ilaç kullanabilir sadece doğru ilaçları ama. Vicks kullanabilir misin bilmiyorum ama burada kullanan çok sürekli sürüyoruz diye Yazıyorlar
tugbamehmet Darkgod bende 35+3 deyim ama sanki dünden beri hareket etmiyor bilmiyorum psikolojik mi nedir anlamadım 😒
Darkgod tugbamehmet benim ki ilk günler gibi cılız hareket ediyor biz yorgun hasta olunca oda ya hep uyur yada yorgun olur Muş öyle duymuştum
tugbamehmet Serap0733 canım dün akşam gittim acile hamilelikte ilaç önermiyoruz dedi hiç bişey yapmadı geldim bişey yapılmadan 😞
tugbamehmet Serap0733 bişeye de sıkmadım aslında ama akşam vicks sürmüştüm burnuma bogazıma ayaklarıma falan onunla bi alakası varmıdır acaba nette baktım biraz kesin bişey de yazmıyor çok korkuyorum tedirginim 😥
tugbamehmet Serap0733 özele gitmedim devlet acile gitttim serum kelimesi bile etmedi doktor bi tek gargara sordu bide çelişkili konuşunca bende istemedim gargara evde tuzlu suyla gargara yapabilirsin dedi
Serap0733 tugbamehmet canm çikolata ye soluna yat sev bakalım kızını elini koy ama karnına tm mı bir saat oyle bekle eğer vurmazsa acile git bana öyle demişti ebe o olmadı düz yat o pozisyonu hiç sevmez bebişler
Yaren2019 tugbamehmet ondan olabilir bende de geçen burnuma omzuma sürdüm bebek hareket etmedi gece daha sonra bi daha sürmedim rahatsız oluyor bence bebek
tugbamehmet Serap0733 öyle de yatıyorum ama yine ses yok anneme söyledim hasta olduğun için öyledir korkma diyor ama bilmiyorum biraz daha bekleyip hastaneye gitcem inşallah ben evham yapıyorumdur😞
Serap0733 tugbamehmet canm devlet işte böyle iyi doktora gelceksin azcık numara yapsaydın ya bana bi serum takın nolur cok kötüyüm diye durumun varsa bi özele git cok kötüysen serum takarlar kuzum geçmiş olsun:(
tugbamehmet Ececik07 doktorum daha önce minoset vermişti agrın olduğu zaman iç diye dün yatmadan 1 tane içtim ama tedirgin şekilde böyle de zarar veriyorum belki de kendime doktor sıkıntı olmaz dedi ama nedense elim gitmedi içmeye
Serap0733 tugbamehmet ya benm de o haftalarda arada olurdu hatta geceye kdr sonra vururdu dün doktora gittim mesela kız içerde kıpır kıpır ben hissetmıyordum düşün😀
Serap0733 tugbamehmet bak bazen elini koymadan da hissedilmiyor ben koyunca farkedıyordum garip ama böyle sen elini koy dinle hatta kalk saglık ocagına git kalp atışını dinle en güzeli gidemezsen gece acile git