Heyecanlarim Babys ikili test yapıldığı zaman tahminen söylemişti doktorum, ama yine de garanti olarak 20.haftayi bekliyor..
Babys CansuTreci o kadar erken söylüyor mu doktorlar ya 12 haftalıkken bıle çok söylemiyorlarmış aslında iyi söylemişler ve aslında çok küçükken🤗
Kbrazcan CansuTreci bugün 11+4 üm erkeğe benziyor dedi😂 inanmalı mıyım çok erken öğrenmişsiniz değişmedi mi sizin ya
Gltnerylmaz Asli91 12. Haftada bana da erkek gibi demişti. Ama kesin değil diye uyardı bir kaç kez. Yanılma payı var mıdır acaba🤔
Asli91 Gltnerylmaz benim doktorum ihtimal vermemişti direkt kız dedi.16.haftamda da kız dedi.Dün detaylıya girdim o da kız dedi.Sizinki bi ihtimal verdiği için bekleyin bence😊 bi dahaki kontrole kesinleşir.
Gltnerylmaz Asli91 evet çok emin söylemedi bekliyoruz şimdilik. inşallah önümüzdeki hafta kesinleşecek😊
Cananhafsa Haftada %85 kız demişti doktorum ama 1 ay daha beklersem herşeyin daha net olacağını söylemişti şimdi 18. Haftasayım ve bir kızım olucak inşaAllah
Gltnerylmaz Kbrazcan ben biraz inandırdım artık kendimi büyük ihtimal erkek gözüyle bakıyorum 😊 doktor erkek gibi dediğinde aaa neden demiştim 😁 çevremdeki herkes kız seninki dediğinden alıştırmışım kendimi 😁 sağlıklı olsunlar da kız erkek fark etmez ilk bebek
BurinTasKaradag Bugün muayene oldum, 2 li tarama yapıldı. Yüksek ihtimalle koz bebek dedi doktorumuz ancak haftaya kesinleşir dedi. Bu arada 12 +2 günlüğüm 🤩