Merhabalar. 35+5 olduk bugün. 2 gun önce sancı ile hastaneye gittim. Doğum sancıları başlamıştı. 24 saat yatış yaptık. Ciger geliştirici yapıldı ve ilacla sancilar durduruldu. Doktor 10 gun icerisinde doğum bekliyorum dedi. Bugün belimde ağrı mevcut. Normal doğumda geçmeyen bel ağrısı var mı