Zuziik Kızlar 36+2 yim nstfe çok sancı çıktı şuan serumla durdurmaya çalışıyolar dsha çok küçül duanızı esirgemeyin
Zmyra Zuziik inşallah bekler sabreder bebeğin zamanında gelir. Ama en önemlisi psikoloji stres yapma rahat ol şöyle düşün zaten 37hafta normal Doğum haftası gelse bile kuvezde kalmayacak iyi düşün dualarım seninle
Ececik07 Zuziik çok geçmiş olsun inşallah biraz daha bekler bebişiniz ama ters bir durum da haftanız gerçekten iyi dert etmeyin
Zuziik Ececik07 Zmyra Zmyra henüz alttan bakmadılar hiç nstde 100 falan çıkıodu sancı ben hissetmiyprım şuan serum bitincd karar verceklermiş bebiş küçük kızlar dualarınızda banada yer açın ne olur dileriö hepimiz kazasız belasız zamanında sağlıklı doğumlar yaparız