dilekslmn benim daha önce bir kaybım var levent beye gidiyordum biraz sorun yaşadım o yüzden 2.de gitmek istemedim. Hasan bey tedbirli iyi bir doktor gibi ama evet hiç hiç konuşmuyor sadece problem varsa onu söylüyor hiç bir zaman randevu vaktinde giremiyorum bir saat rahat bekliyoruz bunaldım iyice 34. Haftadayim suan. Ve hep sezeryan yapar diyor kimle görüşsem.en çok ondan rahatsızım aslında durduk yere sezeryan olmak istemiyorum