benımde ilk 434di sonra gittim 1280di sonra 2309 oldu aradan 3 gun geçti gittim tahlil tapmadı kese göründü herşey gayet yolunda dedi ıkı hafta sonra kalp atışını duyabılırız dedi benım de geç döllenme oldu normalde adet tarıhıne göre 6haftalık falan gözüküyor ama daha 4 haftalık