berinayinannesi Benim 14+0 oldu gece uyuyamıyorum hep o tarafa bu tarafa dönüyorum ve ara ara sabahları bulantı oluyor ne zaman geçer sizce ? İlk gebelik çok heyecanlıyım heyecanıma ortak Oluyorsunuz iyi hissediyorum💕💕
arzu_glyprk berinayinannesi ben 35 haftalığım çok şükür kusma felan hiç yaşamadım. Ama uykusuzluk epey arttı :/
Manyakcadl berinayinannesi bence 7. Haftadan beri uyuyamiyorum, simdi 14 teyim.. ileride de bebisler uyuymayacak nolcaz bilemiyorum😅🤣
Ekim16 Ben 8 haftadayım hergeçen gün uyku sorunu yaşıyorum tam uyudum desem kabus görüyorum sanırım ilk olduğu için bunlar heyecan
Dilararas Son haftalarda Daha da artıyor ben uyumaya yatakta başlıyorum eşim sabah başka odalarda buluyor her gün 🤭☺️